Misija odjela je rad na definiciji, održavanju i unapređivanju institucije MSU na kulturnoj i društvenoj sceni, ali i njenom brendiranju i tržišnom pozicioniranju kao jedinstvenog i visoko prepoznatljivog mjesta na mapi kulturnih i kreativnih industrija u Hrvatskoj i regiji.
Glavne aktivnosti odjela su kulturni management, stvaranje novih publika, B2B i B2C komunikacija, kulturne scene i tržišta. Fundraising, sponzorstva i donacije, organizacija prodaje i maloprodaje (ulaznice, webshop i sl.), putem tradicionalnih i online kanala. Odjel daje podršku muzejskim sadržajima (otvorenja i druga muzejska događanja, te druge aktivnosti vezane uz temeljne djelatnosti muzeja – izlaganje, kolekcioniranje, dokumentaciju, istraživanje i edukaciju). Razvija projekte iz područja content-marketinga i analizira online footprint posjetitelja muzejskih stranica, te daje prijedloge za unapređivanje komunikacije kako prema ciljnim skupinama, tako i prema krajnjim korisnicima.
„MSU integrirane komunikacije“, projekt odjela marketinga i odjela za odnose javnošću, nagrađen je godišnjom nagradom Hrvatskog muzejskog društva za 2020. godinu u kategoriji najboljeg marketinga i promidžbe među hrvatskim muzejima.
MSU nudi potpunu high end marketinšku i prodajnu uslugu za najzahtjevnije klijente iz poslovnog i javnog sektora. Glavne prodajne aktivnost odjela su produkcija i koprodukcija poslovnih evenata širokog spektra – konferencije, promocije, prezentacije, premijere i sl.
Ipak, MSU je mnogo više nego "event venue". Muzej razvija i vlastite sadržaje – tematske umjetničko poslovne workshopove i predavanja, obilaske izložbenih postava, team-building, te sa ključim partnerima ulazi u co-branding, cross-promociju i sl.
kontakt: marketing@msu.hr