TEATAR PUNA KUĆA I MSU „VRIJEME JE ZA IGRU“

 

TEATAR PUNA KUĆA I MSU „VRIJEME JE ZA IGRU“

15.05.2022 - 15.05.2022 / Dvorana Gorgona

Nakon rasprodanih izvedbi u travnju družimo se i u svibnju kad slavimo Međunarodni Dan obitelji u nedjelju, 15. 5. u 10:00 sati u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu s našom i vašom omiljenom predstavom za najmlađe „Vrijeme je za igru“!

Nakon predstave scenografija postaje poligon za igru na kojem djeca mogu obraditi svoje dojmove u direktnoj komunikaciji s materijalima i predmetima koji su korišteni u predstavi. Poslije igre na pozornici djeca i roditelji mogu se spuštati niz poznati MSU „Dvostruki tobogan”, interaktivnu instalaciju - skulpturu njemačkog umjetnika Carstena Höllera. 

Ulaznice možete kupiti na: ulaznice.hr/r/Vrijeme_je_za_igru

Ulaznicu trebaju imati i djeca i odrasli u pratnji.

Fotogalerija i trailer predstave na: punakuca.hr/shows/vrijeme-je-za-igru/

Koncept, režija i izvedba: Svetlana Patafta
Likovno oblikovanje predstave: Nikolina Manojlović Vračar
Glazba: Lazar Novkov
Foto: Mirko Cvjetko

 

Teatar Puna kuća član je Small Size svjetske mreže koja promovira izvedbene umjetnosti za djecu najmlađe dobi od 0 do 6 godina.

Predstava VRIJEME JE ZA IGRU namijenjena je djeci dobi 1.5 do 6 godina. Nastala je u partnerstvu s Dječjim vrtićem Siget, uključivanjem djece u proces rada na predstavi, i u suradnji s Muzejom suvremene umjetnosti u Zagrebu, gdje se predstava izvodi u dvorani Gorgona.

Predstava je sudjelovala na festivalima u Rumunjskoj i Hrvatskoj, a onda i na online izdanjima festivala u Kini, Brazilu i Irskoj tijekom pandemije.

Uključivanjem u umjetničke procese i kreativne sadržaje djeca grade samopouzdanje, te razvijaju vještine umjetničkog i kritičkog promišljanja. Iskustvenim učenjem kroz igru u interakciji s različitim vrstama umjetnosti - dramskom, izvedbenom, glazbenom i likovnom, djeca se od najranije dobi razvijaju u kulturno osviještenu publiku.

Predstava je nastala u prostornoj interakciji između kartonskih cijevi, platnenih vrećica, dugačkih rola papira, dugačke platnene trake i nekih predmeta koji skupa grade dječje igralište. Različiti elementi služe kako bi potaknuli djecu da, nakon odgledane predstave, samostalno razvijaju nove sadržaje nadovezujući se na ono što su vidjeli.

Kazališni i muzejski program omogućuje djeci upoznavanje prostora i sadržaja muzeja na posebno prilagođen način.