U subotu, 27.6.2020. u 18 sati u sklopu manifestacije Ljeto u MSU, možete pogledati "Klarinet i petlje", 45-minutnu audiovizualnu izvedbu realiziranu kao suradnju između klasičnog glazbenika Branimira Norca, novomedijskog umjetnika Tina Dožića i filmske autorice Mirne Pavičić.
Spajajući utjecaje minimalističke, klasične, ambijentalne i elektroničke glazbe izvedba se razvija kroz procesiranje, uzorkovanje (engl. sampling) i puštanje zvuka klarineta u petljama (engl. loops). Kroz trajanje izvedbe zvuci klarineta se isprepliću u niz dionica i tekstura, stvarajući sinergiju apstraktnih snimki analognog filma i zvučnih ambijenata. Autori/ce istražuju hipnotičke učinke glazbe i filma te vremenske pomake u kojima sviranje uživo postaje dokument uz koji glazbenik svira nove dionice.
Kratke biografije:
Branimir Norac stekao je zvanje akademskog klarinetista na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Nastupao je na mnogobrojnim domaćim i međunarodnim natjecanjima od čega se posebno ističe međunarodno natjecanje Davorin Jenko u Beogradu gdje je 2013. dobio prvu nagradu (laureat) i natjecanje mo. Vinko Lesić u Splitu gdje je 2018. dobio nagradu za najboljeg mladog glazbenika. Surađivao je sa Zagrebačkom filharmonijom, HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, MAG ansamblom u Splitu, Zadarskim komornim orkestrom i Hrvatskim komornim orkestrom. Za vrijeme studija često je nastupao kao član Simfonijskog orkestra Muzičke akademije u Zagrebu pa je tako 2015. u sklopu Zagrebačkog bienala svirao praizvedbu opere Madame Buffault Borisa Papandopula za koju je dobio i Posebnu Rektorovu nagradu. Osim izvedbenom praksom aktivno se bavi i kompozicijom te u svojim djelima kombinira klasičnu i eksperimentalnu glazbu.
Mirna Pavičić završila je Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu na Odsjeku za motoričke poremećaje, kronične bolesti i art-terapije. Praksa rada s analognim filmom bliska je konceptima “live cinema” i “expanded cinema”, odnosno temelji se na netipičnim pristupima u stvaranju narativnog i ne-narativnog materijala na petljama 16mm filma te manipulaciji materijalom uživo unutar izvedbi s glazbom za stvaranje imerzivnog iskustva. Posljednjih nekoliko godina razvija praksu u sklopu Klubvizija Laba, surađuje s novomedijskim i glazbenim umjetnicima kroz projekte Pinealis Glandula te Norac/Pavičić/Dožić, a kratki autorski film “Prvi stavak” prikazan je 2019. godine na 12. Gledalištu Kinokluba Zagreb te FEKK Ljubljana Short Film Festivalu.
Tin Dožić (Rijeka, 1989) završio je studij psihologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu (2016) i studij novih medija na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu (2016). U svojoj praksi polazi od medija zvuka, a bavi se terenskim snimanjem, radiom, eksperimentalnom glazbom i multimedijalnim instalacijama. Svoj rad temelji na istraživanju medija kroz prakse izrade vlastitih elektroničkih instrumenata, aproprijacije zastarjelih tehnologija i reciklažu. Teme od interesa su materijalnost, (mračna) ekologija, DIY kultura, antropocen i geologija, susret znanosti i umjetnosti, spavanje i snovi. Izlagao je i nastupao na raznim platformama u Hrvatskoj i inozemstvu, samostalno i u kolaborativnim projektima. Rad ‘Pjesme za antropocen’ osvojio je nagradu ‘Zlatna lubenica’ na Media Mediterranea festivalu u Puli (2018). Dožić je finalist nagrade Radoslav Putar (2019) i polaznik WHW akademije 2019.