Drugi dio Antisezoninog bloka pod nazivom ANTIREPERTOAR održat će se od 24. do 27. ožujka. Na programu će biti premijerne i reprizne izvedbe predstava nastale unutar i u blizini ANTISEZONINOG okružja kojima želimo omogućiti ponovni susret s publikom.
PROGRAM:
24. ožujka 2022.
20:00 | dvorana Gorgona
SOL
Silvia Marchig
reprizna izvedba
25. ožujka 2022.
20:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat
Hungarotrópus
Biborka Beres i Adam Jeneses
izvedba rada u nastajanju
26. ožujka 2022.
19:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat
No hard feelings
Laura Kirshenbaum
gostujuća izvedba
20:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat
Strahovi malih razlika
Anna Javoran i Viktoria Bubalo
premijera
27. ožujka 2022.
18:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat
Strahovi malih razlika
Anna Javoran i Viktoria Bubalo
Repriza
19:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat
Hangover sesija – Moderatorica Karla Mesek
20:00 | dvorana Gorgona
Sve četiri za jedno. Na rubu dodira i kaosa
Ana Kreitmeyer
reprizna izvedba
Cijene ulaznica
JEDNA PREDSTAVA – 50 kuna
studenti, učenici plesnih škola, umirovljenici i nezaposleni – 35 kuna
osobe s invaliditetom i osoba u pratnji – besplatno
DVIJE PREDSTAVE U ISTOM DANU – 70 kuna
studenti, učenici plesnih škola, umirovljenici i nezaposleni – 50 kuna
osobe s invaliditetom i osoba u pratnji – besplatno
PREDSTAVA U PETAK 25.3. (Hungarotrópus) - 30 kuna
studenti, učenici plesnih škola, umirovljenici i nezaposleni – 20 kuna
osobe s invaliditetom i osoba u pratnji – besplatno
Ulaznice se mogu kupiti na blagajni Muzeja. Ukoliko namjeravate kupiti ulaznice na dan izvedbe, molimo rezervirajte na: recepcija@msu.hr.
Zbog epidemioloških razloga broj posjetitelja je ograničen.
SOL
Silvia Marchig
Sol je materijalizacija ‘svih Silvia’ proizašlih iz mapiranja prošlih radova i vlastitog iskustva dugogodišnjeg djelovanja na plesnoj sceni. U toj igri, kojom se djelomično sugerira značenje, a djelomično je ostavljeno na kolektivno upisivanje – autorica poziva gledatelje da budu sukreatori u konstruiranju značenja.
Generirane spoznaje uvjetovane su individualnim iskustvom i očekivanjima svakog gledatelja koji odluči sudjelovati u tom neponovljivom komunikacijskom činu, pri čemu mu kostim postaje gradivnim elementom svega materijalnog (scene) i nematerijalnog (identiteta) u izvedbi. – T. K.
Sol nastaje tijekom 2020. godine pod utjecajem neizvjesnosti i nesigurnosti uzrokovane pandemijom i tektonskim poremećajima: onih doslovnih, u Zemljinoj kori, kao i onih društvenih koji se daju naslutiti u osjećaju preslagivanja vrijednosnih sustava u nama i svuda oko nas.
Prepoznajem svoje sidro u autentičnosti doživljaja žive izvedbe i uranjam u nju, promatrajući pritom kako djelujem na društvene i povijesne konotacije formata ‘ženskog sola’, a što te konotacije čine meni, u izvedbi i izvan nje. Prepuštam publici upisivanje simbolike, značenja i referenci. Nekih sam svjesna, neke su izvan kontrole.
U predstavi se pojavljuju duhovi prijašnjih radova: Karusel (Japelj, Marchig) Ovo (ni)je moja šuma (Govedić, Japelj, Marchig), Divljač (Trafik; Alvir, Banich, Čuljak, Liverić, Lupi, Marchig, Svetopetrić), Glečer (Horvat, Marchig, pavleheidler, Pregrad) i Najtužniji komad. Ikad. (Gutić Mižimakov, Lancia, Marchig, Sibila, Vodenica) i kostimi Andrijane Botice, Olivera Jularića i Iztoka Hrge. Posvećena je ovim suradnjama i ljubavi koja je iz njih proizašla. – S. M.
Autorica i izvođačica: Silvia Marchig
Kostim i instalacija: Tea Kantoci
Glazba: Josip Maršić
Dizajn rasvjete: Saša Fistrić
Fotografija i dizajn: Jason Mulhausen
U predstavi se koristi pjesma Metronome grupe Nomeansno.
Produkcija: Kik Melone, u partnerstvu s MSU Zagreb, u sklopu programa ANTISEZONA 20
Hvala: Plesnom centru TALA, Antisezonkama
HUNGAROTRÓPUS
Biborka Béres i Ádám Jeneses
Gostovanje u sklopu DANCE HUB rezidencije EU projekta Life Long Burning
Hungarotrópus interdisciplinarna je suradnja između medijskog i vizualnog umjetnika Ádáma Jenesesa i plesačice i izvedbene umjetnice Bíborke Béres. Ono je izvedbeno-izložbeni događaj o tropskom voću i međugeneracijskoj ženskoj žudnji u opresivnim političkim sustavima. Ono je utopijska gozba za sva osjetila, koja donosi montažne zgrade u sovjetskom stilu, prave, mutirane i imaginirane tropske voćke, anegdote mađarske bake i transcendirajućeg vodića.
NO HARD FEELINGS
Laura Kirshenbaum
Gostovanje u sklopu DANCE HUB rezidencije EU projekta Life Long Burning
Od slike prema slici, iz jednog performativnog stanja u drugo, Laura Kirshenbaum preuzima materijale vlastitog scenskog rada i postavlja ih u bijele prostore muzeja u unplugged inačici izvedbe No Hard Feelings. Novi kontekst rada predlaže nove načine prilaženja ženskom arhivu; krenuvši od projeciranih slika ženstvenih reprezentacija, autorica se vraća Evi i njezinim avatarima kroz povijest. Njezino tijelo postaje sjecište temporalnosti i mitova, tjelesnosti i stavova kroz koje propituje kako procesi učenja i odučenja tvore nove priče i slike. Ona postaje dijelom velike ženske loze, dodajući svoju perspektivu kao biće 21. stoljeća – kao suvremena pop figura. Glas, glazba, jezik, slika, predmeti, tijelo i lice ovdje su komponente kojima se Laura hvata u koštac s poviješću kakva se prenosila godinama: iz ustiju u uši, iz jednog tijela u drugo.
STRAHOVI MALIH RAZLIKA
Kao mjesto koje okuplja pitanja individualnog vs. kolektivnog, svjesnih i nesvjesnih preuzimanja obilježja sredine i definiranja sebe u odnosu na okolinu Strahovi malih razlika projekt je koji teži istaknuti prostor između želje za prilagodbom i njene nemogućnosti, prostor između identiteta koji nastaje pri izmještanju iz uobičajenog i naviknutog. Otuđenjem vlastitog tijela u svrhu prilagodbe gubi se granica između svog i tuđeg, traži se osjećaj pripadnosti, budi se nostalgija, pregovara se između prošlog i sadašnjeg, poznatog i nepoznatog.
SVE ČETIRI ZA JEDNO. NA RUBU DODIRA I KAOSA
Rad plesne umjetnice Ana Kreitmeyer nastaje u suradnji s izvođačicama Petrom Chelfi, Ivanom Pavlović i Martinom Tomić, a bavi se idejom koreografije kao zajedničkih mjesta susreta, te načinima (samo)organizacija koreografije kao mjesta rada, pregovora, zajedništva, ali i zamora, zastoja i odustajanja i otpora. Unatoč tome, pitamo se kako misliti ples i koreografiju kao naš zajednički prostor i rad? Kako dijelimo odgovornost za zajedničko? Projekt je nastao u koprodukciji s festivalom Perforacije i u suradnji sa Studentskim centrom u Zagrebu – Teatrom &TD., Udrugom plesnih umjetnika Hrvatske – UPUH, Art radionicom Lazareti u Dubrovniku i Wiesenburg-Halle u Berlinu. Rad je podržan od strane Ministarstva kulture RH i Gradskog ureda za kulturu, Grad Zagreb.
Autorica: Ana Kreitmeyer
Koreografija i izvedba: Petra Chelfi, Ana Kreitmeyer / Marta Krešić, Ivana Pavlović I Martina Tomić
Dramaturgija: Mila Pavičević
Prostor i vizualno oblikovanje: Igor Pauška
Glazba: Hrvoslava Brkušić i Igor Pauška
Kostimi: sve zajedno
Hvala: Nikolini Pristaš, Zrinki Užbinec, Goranu Ferčecu i Jeleni Erceg
Program je financiran sredstvima Grada Zagreba, Ministarstva kulture i medija RH te je dio Performance Situation Room / NDA Life Long Burning EU projekta.
Voditelj Odjela za programsko - izložbenu djelatnost MSU: Branko Kostelnik
Voditeljica programa multimedijske dvorane MSU: Miranda Herceg