ANTISEZONA 22: ANTIREPERTOAR

 

ANTISEZONA 22: ANTIREPERTOAR

24.03.2022 - 27.03.2022 / MSU, Dvorana Gorgona i 2. kat povremenih izložbi

Drugi dio Antisezoninog bloka pod nazivom ANTIREPERTOAR održat će se od 24. do 27. ožujka. Na programu će biti premijerne i reprizne izvedbe predstava nastale unutar i u blizini ANTISEZONINOG okružja kojima želimo omogućiti ponovni susret s publikom. 

PROGRAM:

24. ožujka 2022.

20:00 | dvorana Gorgona

SOL
Silvia Marchig
reprizna izvedba

 

25. ožujka 2022. 

20:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat

Hungarotrópus
Biborka Beres i Adam Jeneses
izvedba rada u nastajanju

 

26. ožujka 2022. 

19:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat

No hard feelings  
Laura Kirshenbaum
gostujuća izvedba

20:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat

Strahovi malih razlika
Anna Javoran i Viktoria Bubalo
premijera

 

27. ožujka 2022. 

18:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat

Strahovi malih razlika

Anna Javoran i Viktoria Bubalo

Repriza

19:00 | Prostor za povremene izložbe, 2.kat

Hangover sesija – Moderatorica Karla Mesek

20:00 | dvorana Gorgona

Sve četiri za jedno. Na rubu dodira i kaosa 

Ana Kreitmeyer

reprizna izvedba

 

Cijene ulaznica

JEDNA PREDSTAVA – 50 kuna

studenti, učenici plesnih škola, umirovljenici i nezaposleni – 35 kuna

osobe s invaliditetom i osoba u pratnji – besplatno

DVIJE PREDSTAVE U ISTOM DANU – 70 kuna

studenti, učenici plesnih škola, umirovljenici i nezaposleni – 50 kuna

osobe s invaliditetom i osoba u pratnji – besplatno

PREDSTAVA U PETAK 25.3. (Hungarotrópus) - 30 kuna

studenti, učenici plesnih škola, umirovljenici i nezaposleni – 20 kuna

osobe s invaliditetom i osoba u pratnji – besplatno 

Ulaznice se mogu kupiti na blagajni Muzeja. Ukoliko namjeravate kupiti ulaznice na dan izvedbe, molimo rezervirajte na: recepcija@msu.hr.

Zbog epidemioloških razloga broj posjetitelja je ograničen.

 

 

SOL

Silvia Marchig

Sol je materijalizacija ‘svih Silvia’ proizašlih iz mapiranja prošlih radova i vlastitog iskustva dugogodišnjeg djelovanja na plesnoj sceni. U toj igri, kojom se djelomično sugerira značenje, a djelomično je ostavljeno na kolektivno upisivanje – autorica poziva gledatelje da budu sukreatori u konstruiranju značenja.

Generirane spoznaje uvjetovane su individualnim iskustvom i očekivanjima svakog gledatelja koji odluči sudjelovati u tom neponovljivom komunikacijskom činu, pri čemu mu kostim postaje gradivnim elementom svega materijalnog (scene) i nematerijalnog (identiteta) u izvedbi. – T. K.

Sol nastaje tijekom 2020. godine pod utjecajem neizvjesnosti i nesigurnosti uzrokovane pandemijom i tektonskim poremećajima: onih doslovnih, u Zemljinoj kori, kao i onih društvenih koji se daju naslutiti u osjećaju preslagivanja vrijednosnih sustava u nama i svuda oko nas.

Prepoznajem svoje sidro u autentičnosti doživljaja žive izvedbe i uranjam u nju, promatrajući pritom kako djelujem na društvene i povijesne konotacije formata ‘ženskog sola’, a što te konotacije čine meni, u izvedbi i izvan nje. Prepuštam publici upisivanje simbolike, značenja i referenci. Nekih sam svjesna, neke su izvan kontrole.

U predstavi se pojavljuju duhovi prijašnjih radova: Karusel (Japelj, Marchig) Ovo (ni)je moja šuma (Govedić, Japelj, Marchig), Divljač (Trafik; Alvir, Banich, Čuljak, Liverić, Lupi, Marchig, Svetopetrić), Glečer (Horvat, Marchig, pavleheidler, Pregrad) i Najtužniji komad. Ikad. (Gutić Mižimakov, Lancia, Marchig, Sibila, Vodenica) i kostimi Andrijane Botice, Olivera Jularića i Iztoka Hrge. Posvećena je ovim suradnjama i ljubavi koja je iz njih proizašla. – S. M.

Autorica i izvođačica: Silvia Marchig

Kostim i instalacija: Tea Kantoci

Glazba: Josip Maršić

Dizajn rasvjete: Saša Fistrić

Fotografija i dizajn: Jason Mulhausen

U predstavi se koristi pjesma Metronome grupe Nomeansno.

Produkcija: Kik Melone, u partnerstvu s MSU Zagreb, u sklopu programa ANTISEZONA 20

Hvala: Plesnom centru TALA, Antisezonkama

 

HUNGAROTRÓPUS

Biborka Béres i Ádám Jeneses

Gostovanje u sklopu DANCE HUB rezidencije EU projekta Life Long Burning

Hungarotrópus interdisciplinarna je suradnja između medijskog i vizualnog umjetnika Ádáma Jenesesa i plesačice i izvedbene umjetnice Bíborke Béres. Ono je izvedbeno-izložbeni događaj o tropskom voću i međugeneracijskoj ženskoj žudnji u opresivnim političkim sustavima. Ono je utopijska gozba za sva osjetila, koja donosi montažne zgrade u sovjetskom stilu, prave, mutirane i imaginirane tropske voćke, anegdote mađarske bake i transcendirajućeg vodića.

 

NO HARD FEELINGS

Laura Kirshenbaum

Gostovanje u sklopu DANCE HUB rezidencije EU projekta Life Long Burning

Od slike prema slici, iz jednog performativnog stanja u drugo, Laura Kirshenbaum preuzima materijale vlastitog scenskog rada i postavlja ih u bijele prostore muzeja u unplugged inačici izvedbe No Hard Feelings. Novi kontekst rada predlaže nove načine prilaženja ženskom arhivu; krenuvši od projeciranih slika ženstvenih reprezentacija, autorica se vraća Evi i njezinim avatarima kroz povijest. Njezino tijelo postaje sjecište temporalnosti i mitova, tjelesnosti i stavova kroz koje propituje kako procesi učenja i odučenja tvore nove priče i slike. Ona postaje dijelom velike ženske loze, dodajući svoju perspektivu kao biće 21. stoljeća – kao suvremena pop figura. Glas, glazba, jezik, slika, predmeti, tijelo i lice ovdje su komponente kojima se Laura hvata u koštac s poviješću kakva se prenosila godinama: iz ustiju u uši, iz jednog tijela u drugo.

 

STRAHOVI MALIH RAZLIKA

Kao mjesto koje okuplja pitanja individualnog vs. kolektivnog, svjesnih i nesvjesnih preuzimanja obilježja sredine i definiranja sebe u odnosu na okolinu Strahovi malih razlika projekt je koji teži istaknuti prostor između želje za prilagodbom i njene nemogućnosti, prostor između identiteta koji nastaje pri izmještanju iz uobičajenog i naviknutog. Otuđenjem vlastitog tijela u svrhu prilagodbe gubi se granica između svog i tuđeg, traži se osjećaj pripadnosti, budi se nostalgija, pregovara se između prošlog i sadašnjeg, poznatog i nepoznatog.

 

SVE ČETIRI ZA JEDNO. NA RUBU DODIRA I KAOSA

 

Rad plesne umjetnice Ana Kreitmeyer nastaje u suradnji s izvođačicama Petrom Chelfi, Ivanom Pavlović i Martinom Tomić, a bavi se idejom koreografije kao zajedničkih mjesta susreta, te načinima (samo)organizacija koreografije kao mjesta rada, pregovora, zajedništva, ali i zamora, zastoja i odustajanja i otpora. Unatoč tome, pitamo se kako misliti ples i koreografiju kao naš zajednički prostor i rad? Kako dijelimo odgovornost za zajedničko? Projekt je nastao u koprodukciji s festivalom Perforacije i u suradnji sa Studentskim centrom u Zagrebu – Teatrom &TD., Udrugom plesnih umjetnika Hrvatske – UPUH, Art radionicom Lazareti u Dubrovniku i Wiesenburg-Halle u Berlinu. Rad je podržan od strane Ministarstva kulture RH i Gradskog ureda za kulturu, Grad Zagreb.

Autorica: Ana Kreitmeyer

Koreografija i izvedba: Petra Chelfi, Ana Kreitmeyer / Marta Krešić, Ivana Pavlović I Martina Tomić

Dramaturgija: Mila Pavičević

Prostor i vizualno oblikovanje: Igor Pauška

Glazba: Hrvoslava Brkušić i Igor Pauška

Kostimi: sve zajedno
Hvala: Nikolini Pristaš, Zrinki Užbinec, Goranu Ferčecu i Jeleni Erceg

 

Program je financiran sredstvima Grada Zagreba, Ministarstva kulture i medija RH te je dio Performance Situation Room / NDA Life Long Burning EU projekta.

Voditelj Odjela za programsko - izložbenu djelatnost MSU: Branko Kostelnik

Voditeljica programa multimedijske dvorane MSU: Miranda Herceg