Muzej suvremene umjetnosti Zagreb

Odjel marketinga

Ključne djelatnosti marketinškog odjela su promidžba, sponzorstva, prodaja i organizacija marketinških akcija koje, međusobno isprepletene, u svojem krajnjem cilju pridonose prepoznatljivosti Muzeja suvremene umjetnosti i unapređenju uvjeta za realizaciju programa.

U suradnji s Odjelom za odnose s javnošću, marketniški odjel koordinira sveukupno predstavljanje izložbenog i ostalih programa MSU-a javnosti i partnerima muzeja. Počevši od primjene vizualnog identiteta do istraživanja kulturnog tržišta u kontekstu prezentacije i realizacije specifičnih programa, cilj promidžbenih aktivnosti je prepoznatljiv, stabilan i atraktivan brand institucije.

Osim strateške i operativne potpore svim odjelima MSU-a, marketinški odjel potiče i organizira vlastite marketinške programe i akcije kao što je godišnja T-HTnagrada@msu.hr, organizirana u suradnji s glavnim partnerom MSU-a T-Hrvatskim telekomom. Godišnja se nagrada dodjeljuje po provedenom natječaju, i nagrađeni se radovi otkupljuju za fundus Muzeja suvremene umjetnosti, unutar kojeg čine posebnu, T-HT zbirku. Natječaj i izložba odabranih radova prvi su put organizirani 2007. godine.

Među redovitim aktivnostima marketinškog odjela nalaze se organizacija priredbi i događanja (event management) poput godišnjih okupljanja donatora i sponzora Muzeja, sudjelovanja u popularnim manifestacijama kao što su Noć i Dan muzeja.

Na kraju, prodaja se kao krajnji ili prvi segment djelovanja Marketinškog odjela sve češće i u kulturi prepoznaje kao jedan od glavnih pokazatelja učinkovitosti i kvalitete programa kao i institucije kao takve, pa se s pravom može govoriti da je za kulturnu scenu nužno i kulturno tržište.

marketing@msu.hr
t-htnagrada@msu.hr


Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Adobeovog Flash Playera.