Muzej suvremene umjetnosti Zagreb

Program

Animation goes MSU 2013.

od 29. 5. do 9. 6. 2013. na Medijskoj fasadi projiciraju se radovi odabrani na natječaju

Na prvom otvorenom natječaju „Animations goes MSU“, odabrano je 16 radova koji će biti prikazani na Medijskoj fasadi. Rezultat je to dvogodišnje suradnje

Animafesta i MSU-a.

Kad zađe sunce, prolaznici će moći vidjeti:

The Capitol of the Multiverse, Van McElwee, SAD
Ostali tragovi, Michaela Mueller, Hrvatska, Switzerland
Sanjala sam, Ana Vuzdarić, Hrvatska
Intra Muros, Rose Bond, Kanada, SAD
Choban, Matija Pisačić, Hrvatska
John Durak was Here, Dalibor Barić, Hrvatska
Donijela sam kolača, Ivana Pipal, Hrvatska
Shadow Play, M 1300, Hrvatska
Bla, Martina Meštrović, Hrvatska
Unfettered, Sandra Eber, Hrvatska
We have no tickets, Bao Jian, Kina
Aquarium, Boris Hergešić, Hrvatska
Jučer, danas, sutra, Tomislav Mikulić, Hrvatska, Australia
Triptych 1, Katerina Athanasopoulou, UK
Kihi-kuhi, Maria Björklund, Finska
In Transition, Igor Molochevski, SAD

Odabranih šesnaest radova karakterizira pluralizam animacijskih tehnika odnosno autorskih pristupa; od apstraktnih djela poput onih kanadske autorice Sandre Eber „Unfettered“, Finkinje Marije Bjoerklund „Kihi-kuhi“ ili švicarsko-hrvatske umjetnice Michaele Müller s radom „Ostali tragovi“ do narativnih radova poput rada „Choban“ hrvatskog autora Matije Pisačića, „Donijela sam kolača“ domaće autorice Ivane Pipal, ili rada „We have no tickets“ kineskog autora Baoa Jiana. Osobito su zanimljivi radovi koji su iskoristili podjelu medijske fasade u tri djela te tako stvorili site-specific animacije poput američke autorice Rose Bond s radom „Intra muros“, britanske autorice Katerinae Athanasopoulou s radom „Trptych1“, rad „Bla“ Martine Meštrović koja je za to djelo nedavno osvojila i nagradu Surogat za najbolji film na Danima hrvatskog filma ili rad „Jučer, danas, sutra“ hrvatsko-australskog umjetnika Tomislava Mikulića koji se svojom animacijom za medijsku fasadu „nadovezao“ na vlastiti film što se nalazi u fundusu MSU-a. Hvale vrijedan je i rad „Aquarium“ hrvatskog autora Borisa Hergešića koji se poigrava s muzejskom ulogom i funkcijom a nastao je u tehnici kompjuterski generirane slike (CGI). Inovativne tehnike, odnosno kreativni pristupi klasičnim animacijskim tehnikama, karakteristični su za radove američkog umjetnika Igora Molochevskog koji se u radu „In transition“ poigrao rotoskopijom, hrvatsku umjetničku grupu M 1300 (Marita Stanić/Maja Blažek) koje koriste zrcalne projekcije i kolažiranje slika popularne kulture u radu „Shadowplay“ ili američkog autora Vana McElweeija koji problematizira tehniku pretapanja. Zanimljivo je i poigravanje tipografskim rješenjima u radu „John Durak was here“ iznimno produktivnog hrvatskog autora Dalibora Barića kao i rad „Sanjala sam“ Ane Vuzdrić, studentice na Odsjeku novih medija zagrebačke ALU.


Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Adobeovog Flash Playera.